Palveluehdot

Voimassa 29.9.2025 alkaen

1. Palveluntarjoaja

Mielen taitojen akatemia
Y-tunnus: 3381023-7
Sähköposti: [email protected]
Kotipaikka: Kangasala, Suomi


2. Yleistä

Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja Mielen taitojen akatemian (jäljempänä ”yritys”) välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa valmennuspalveluita, digitaalisia sisältöjä ja koulutuksia. 

Palvelut voivat sisältää verkkomateriaaleja, valmennustapaamisia, työpajoja ja muita digitaalisia sisältöjä.


3. Sopimuksen voimassaolo

Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä palvelun. Asiakas ei tämän jälkeen ole velvollinen ostamaan muita tuotteita eikä sitoudu jatkuviin maksuihin. Sopimus päättyy, kun ostettu palvelu tai valmennusohjelma on suoritettu loppuun.


4. Hinnat

Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluidensa hintoja. Verkkosivuilla, myyntialustoilla tai tarjouksissa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 25,5 %), ellei toisin mainita.


5. Maksuehdot

Yritys tarjoaa palveluilleen eri maksutapoja, kuten verkkopankki- ja korttimaksut. Käytettävissä olevat maksutavat ilmoitetaan ostotapahtuman yhteydessä.

Yritys käyttää maksunvälityspalveluna toimii Kajabi Payments. Maksut voivat näkyä tiliotteella näiden palveluntarjoajien nimissä.

Viivästyneistä maksuista peritään korkolain mukainen viivästyskorko sekä maksumuistutus- ja perintäkulut. Maksamattomat laskut voidaan siirtää perintätoimistolle.

Yritys voi keskeyttää asiakkaan pääsyn ostettuun palveluun, jos maksu tai osamaksuerä viivästyy. Tämä ei poista asiakkaan maksuvelvollisuutta.

Jos asiakas on tehnyt maksusopimuksen kolmannen osapuolen (esim. osamaksupalvelun) kanssa, maksuvastuu siirtyy asiakkaan ja kyseisen palveluntarjoajan väliseksi.


6. Osamaksu

Osamaksu tarkoittaa vaihtoehtoa, jossa asiakas maksaa palvelun useassa erässä. Ensimmäinen erä veloitetaan heti oston yhteydessä, ja seuraavat erät automaattisesti kuukausittain.

Jos maksua ei voida veloittaa, pääsy palveluun katkeaa, kunnes erä on maksettu. Maksun viivästyminen ei poista asiakkaan velvollisuutta maksaa jäljellä olevia erämaksuja.

Jos useita erämaksuja jää maksamatta, yrityksellä on oikeus veloittaa kaikki maksamattomat erät yhdellä kertaa.


7. Palveluiden käyttöoikeus

Asiakas saa ostamaansa palveluun henkilökohtaisen käyttöoikeuden niin pitkäksi ajaksi kuin palvelu on saatavilla yrityksen tarjoamalla alustalla.

Käyttöoikeus ei siirrä omistusoikeutta tai tekijänoikeuksia. Asiakas ei saa jakaa sisältöjä, käyttäjätunnuksia tai materiaaleja kolmansille osapuolille ilman yrityksen kirjallista lupaa.

Käyttöoikeuden jakaminen, kopiointi tai levittäminen on sopimusrikkomus ja voi johtaa palvelun sulkemiseen ja vahingonkorvausvastuuseen.


8. Palveluiden saatavuus ja toimivuus

Palveluiden käyttö edellyttää rekisteröitymistä yrityksen käyttämälle alustalle (Kajabi). Rekisteröitymisen yhteydessä asiakas ilmoittaa etu- ja sukunimensä sekä sähköpostiosoitteensa.

Asiakas vastaa tietojensa oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta. Yritys ei vastaa vahingoista, jotka johtuvat virheellisistä tiedoista.

Osa palveluista voi hyödyntää kolmansien osapuolten sovelluksia (esim. Signal, Zoom). Yritys ei vastaa niiden toiminnasta, virheistä tai häiriöistä.


9. Ehtojen muutos

Yritys pidättää oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Uudet ehdot julkaistaan yrityksen verkkosivuilla. Asiakas on velvollinen tarkistamaan voimassa olevat ehdot ennen palveluiden käyttöä. Mikäli asiakas ei hyväksy muutettuja ehtoja, palveluiden käyttö on lopetettava.


10. Peruutusehdot

 

Palveluissa ja tuotteissa on 14 pvän tyytyväisyystakuu, josta lisää alempana. 


11. Tyytyväisyystakuu

Kaikissa palveluissa ja tuotteissa on 14 päivän tyytyväisyystakuu, asiakas voi pyytää palautusta ehtojen mukaisesti ilmoittamalla asiasta sähköpostitse määräajan kuluessa.

Palautuksen edellytyksenä on, että asiakas osoittaa sitoutuneensa palveluun (esimerkiksi osallistumalla tapaamisiin tai suorittamalla annetut harjoitukset).

Hyväksytyn palautuspyynnön jälkeen maksut palautetaan 30 päivän kuluessa.


12. Henkilötietojen käsittely

Yritys käsittelee asiakkaiden henkilötietoja tietosuojalain ja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti.

Rekisteri- ja tietosuojaseloste on nähtävillä yrityksen verkkosivuilla.


13. Vastuunrajoitus

Yritys ei vastaa mistään välillisistä tai välittömistä vahingoista, ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu.

Yritys ei vastaa teknisistä häiriöistä, maksujärjestelmien ongelmista tai kolmansien osapuolten palveluista aiheutuneista virheistä.

Yritys ei myöskään vastaa asiakkaan päätöksistä, toimista tai tuloksista, jotka perustuvat palvelun sisältöön. Valmennus ei ole terapiaa eikä koskaan korvaa lääketieteellistä tai terveydenhuollon palveluita.


14. Erimielisyydet ja sovellettava laki

Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla.

Kuluttaja-asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (www.kuluttajariita.fi) sen jälkeen, kun on ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Erimielisyydet ratkaistaan yrityksen kotipaikan käräjäoikeudessa, ellei muuta sovita.


📅 Päivitetty: 29.9.2025
📍 Mielen taitojen akatemia

 

Ota yhteyttä:

Mikäli sinulla herää mitä tahansa kysymyksiä - isoja tai pieniä - ota yhteyttä:

[email protected]

www.mielentaitojenakatemia.fi